Logitech podrl rekord podjetja s 16 nagradami iF DESIGN
Priznanja za izdelke, prvič pa tudi tudi priznanja za dizajn komunikacij v večih blagovnih znamkah
LAUSANNE, Švica in NEWARK, Kalifornija — 9. marec 2018 — Logitech® (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) je danes sporočil, da je s 16 prejetimi nagradami iF DESIGN za 2018 podrl vse rekorde. To je že osmo leto zapored, da je nemška organizacija za dizajn iF priznala Logitechove dosežke v oblikovanju izdelkov, hkrati pa je Logitech med vsemi podjetji prejel največ nagrad iF DESIGN v enem letu, s čimer je podrl svoj rekord z leta 2017, ki je znašal 9 nagrad. Poleg 13 prestižnih nagrad v kategoriji dizajna izdelkov so Logitechove interne ekipe in partnerji za kreativne strategije ter proizvodnjo vsebin prejeli tudi priznanja za dosežke v dizajnu komunikacij.
Logitechovi zmagovalni izdelki leta 2018 so:
- Logitech G413 mehanska tipkovnica za igre z osvetlitvijo ozadja
- Logitech G433 7.1 slušalke za igre
- Logitech G Pro mehanska tipkovnica za igre
- Logitech CRAFT napredna tipkovnica
- Logitech MX Master 2S
- Logitech MeetUp
- Logitech MX Sound
- Logitech Spotlight daljinec za predstavitve
“Dizajn je v središču vsega kar počnemo, da strankam zagotovimo izredno izkušnjo,” je povedal Alastair Curtis, glavni uslužbenec za dizajn pri Logitechu. “Počaščeni smo, da nam organizacije kot je iF dosledno priznavajo trud pri zasnovi izdelkov in inovacijah.”
“Letos nam je prvič pripadla čast, da nam je iF podelil priznanje v kategoriji dizajna komunikacij,” je povedala Heidi Arkinstall, glavna uslužbenka za marketing pri Logitechu. “Prizadevamo si ustvarjati celostne izkušnje, od izdelka do marketinga, da ljudi povežemo z našimi blagovnimi znamkami, zato smo navdušeni, da iF priznava učinke takšnega dizajna.”
Logitechovi zmagovalni kandidati za dizajn komunikacij v filmu, videih in oglaševalskih kampanjah so:
- Logitech G433 “Play Advanced” Video
- Logitech G POWERPLAY “Play Without Limits” Video
- Ultimate Ears “Ultimate Speak” Kampanja + Video
Nagrade iF DESIGN se izdelkom podeljujejo glede na kriterije kot so inovacije in izpopolnitve, funkcionalnost, estetika, odgovornost in pozicioniranost. Ker veljajo za simbol odličnosti v dizajnu, podelitev nagrad iF DESIGN presoja 60 strokovnjakov iz več kot 20 držav.
O Logitechu
Logitech oblikuje izdelke, ki imajo vsakdanje mesto v življenjih ljudi ter jih povezujejo z njihovimi izbranimi digitalnimi izkušnjami. Pred več kot 30 leti je Logitech začel povezovati ljudi preko računalnikov, sedaj pa oblikuje izdelke, ki ljudi združujejo preko glasbe, iger, videa in računalništva. Logitech International je švicarsko javno podjetje ustanovljeno leta 1981, ki kotira na švicarski borzi SIX (LOGN) in globalnemu izbranemu trgu Nasdaq (LOGI).