Veliko število uporabnikov operacijskega sistema Windows 10 je po julijski posodobitvi (Anniversary Update) imelo težave s slabim delovanjem iger. Spodaj smo vam pripravili vodič kako rešiti to težavo.
Kaj povzroča slabo delovanje iger?
Gre za aplikacijo Xbox, ki ima primarno vključeno funkcijo “Posnemi izrezke iger in posnetke zaslona z DVR-jem igre”. Zaradi te funkcije lahko dosegamo nizko število FPSjev (slik na sekundo), imamo nestabilne FPSje, …
V start vpišemo »xbox« in odpremo aplikacijo.
Odpre se vam okno »Boljše igre kjerkoli« in kliknemo naprej.
V kolikor imate Microsoft račun se vpišite, drugače pa se moramo registrirati s svojim elektronskim naslovom, v Xbox aplikacijo in to storimo tako, da kliknemo »Ustvarite ga.«
Vnesemo svoj ime, priimek, elektronski naslov in geslo, nato kliknemo naprej.
V oknu sem odkljukal »Pošiljajte mi Microsoftove promocijske ponudbe« (primarno je obkljukano) in nato kliknemo naprej.
Zelo pomembno je, da kliknemo »Vpišite se samo v ta program«, drugače se boste morali v Windowse prijavljati s svojim elektronskim naslovom.
Vnesemo rojstne podatke in kliknemo naprej.
Odpre se nam okno, kjer moramo vpisati kodo za preverjanje elektronskega naslova. Gremo v nabiralnik naše pošte in preverimo kodo za preverjanje.
Spodnja slika prikazuje kje se nahaja kodo za preverjanje (koda, ki je na sliki ne bo delovala na vašem računu!).
Ko smo našli kodo za preverjanje jo vnesemo v program Xbox in kliknemo naprej.
V aplikaciji Xbox vnesemo vzdevek, kliknemo »Preveri razpoložljivost« in nato naprej.
Kliknemo začni z igro.
Ko se nam aplikacija Xbox odpre, kliknemo na meni in nato nastavitve (glej spodnji sliki).
Ko kliknemo nastavitve, gremo pod zavihek »DVR igre« in nato izklopimo »Posnemi izrezke iger in posnetke zaslona z DVR-jem igre«.
Težave bi morale biti sedaj odpravljene.
V kolikor imate še vedno težave z delovanjem iger nas lahko kontaktirate:
Spletna stran: http://servis.anni.si/
Telefon: 01/ 5 800 830
Elektronski naslov: servis@anni.si